Tuesday, June 4, 2013

Assalamualaikum..


Entry nie nak story pasal trajedi yang membuatkan aku trauma..(trauma kah,mcm gud2 ja..hahaha)member tengok gambo ja dalam pesbuk mai sini aku curi masa sikit nak cerita hampa kena baca lah noh...erm cara nak taip macam laporan nie selamat nikmati lah noh..x maw baca x apa,bukan syok pon Blog nie saja syok-syok buat..


Para gadis-gadis ambil ini sebagai iktibar..


2 JUN 2013 (AHAD)

kejadian berlaku di hostel yang owner tempat keja kami bagi untuk manginap.rumah tu memuatkan 7 orang staff termasuk aku.oke,aku tidoq time tu coz aku qeja malam 7pm-7am..(12 jam tu ingat mampu kah nak layan mata nie.)before pejam mata Round 1st dah pesan dekat geng yang nak poe kijo suruh tutup pintu and kunci..(ada suara bisik cakap ada sorang lagi nak balik amik uniform)..so aku pedeah(terus) tidoq lah..
Round ke-2 aku buka mata sorang lagi balik and kalut(bergegas)nak poe kijo..aku pown continue lah berbulan madu dalam mimpi semula..Rounnd ke-3 aku buka mata and time too baru pukul 1.15pm..(ehh,mak enon..tidoq lama tapy baru pukul 1?)apa lagi tutup mata balik..

Dan apabila kejadian sudah tertulis ALLAH S.W.T ingin menduga aku dengan satu bunyi yang membuka mata aku dengan terang ouhh

"krikkk.krikkkk' (bunyi pintu dibuka)
'pupp,pupp" lampu dibuka.

dalam suasana samar-samar aku nampak seorang lelaki masuk lalu aku terjah tapi manusia itu diam..

(sory kalau dalam ni aku guna bahasa kasaq)

katak too terus sergah aku duduk bawah time too aku tidor atas sofa..atas dasar letih terlampau sofa pon dikira tilam empuk..hahaha
katak too terus suruh aku duduk di bawah and tangan dibelakang..(aku follow jew lah)
dia ikat aku dengan salotape(x taw eja betul ka x,lantak lah) and dia masuk kan kain dalam mulut aku (macam nak termuntah ouhh..) and dia tape juga..(beruk too cakap,jangan kacau dia coz dia x kacau aku..)macam *&^%*&^*( dia dah kacau aku tidor dia boleh cakap macam too)
depan mata aku aku tengok dia geledah rumah..first dia tuju kat katil tempat aku letak perch..dai buka and rembat rm10 (bangang jugak taw,dalam too ada rm 110 tapi dia nampak rm10 jew)
tiba2 jakun too datang dekat and tanya handfone aku.(rezeki anjing too fone aku dua2 ada sekali 1 tempat.bukan apa aku letak dekat cos takut ada emergency call)
aku bagitau jew lah kat sofa.bila dia dah ambil dia geledah lagi buka beg kawan-kawan aku.bila dah tak ada barang berharga bewak(biawak) too mai dekat and nak raba aku..
time too aku dah jadi drakula..aku mengamuk r..babi too lempang aku dia ingat aku nak pengsan lah.(payah nak pengsan muka nie)..aku terus bangun dah tendang dia.tempat tendang memang ular too tak ada zuriat lah der..(mandul lah aku jang..kahkahakah)
kami pakat lawan tunjuk bakat masing-masing..bila dia dah fedup aku kerja bangun ja tak jatuh pengsan gajah too ambil helmet.(woiii,helemet ARC yang half too taw..)
dia punggai (pukul) aku bertalu-talu tapi aku pon heran kalau manusia lain kena sekali dua dah qebah (jatuh) tapi aku bangun..(keturunan badang ka aku nie??biaq p)
dia punggai aku samapi darah meleleh-leleh..bila aku dah jatuh dia bagi hentaman terakhir kat kepala 2 kali taw (banyak dia hentam kat kepala ja,nasib baik otak tak mereng lagi)
Aku bangun sambil genggam tangan dan dalam hati aku baca '



time too aku dapat satu power then aku terus tendang lipas too sebanyak 3 kali di sasaran yang sama.tobat senak mampus dia..hahaha
bila dia dah tengok aku dah darah teruk monyet too tutup aku dengan selimut and cau (keluar)
ingat aku diam ka,aku bangun dengan muka berdarah too pegi dapur dan aku tarik-tarik tangan yang diikat akhirnya terlepas sebelah aku terus sambaq (ambil) pisau potong ayam (lebih kurang parang lah) aku ligan (kejar) binatang too..bila dah smapai bawah memang tak ada sapa-sapa..niat dalam hati aku kalau binatang too berlegar lagi aku nak bunuh dia terus..sama-sama dapat padah..
(tapi Allah tak izinkan aku untuk melakukannya..aku redha)
bila dah tak ada apa-apa,aku start moto (motor) pegi office minta bantuan kawan-kawan sebabnya manusia yang lalu lalang kat situ semua tak mahu tolong takut aku mati dalam qeta (kereta) depa kena soal siasat dengan polis.
bila dah sampai,baru aku qeyau (menangis) dan hampir pengsan tapi aku bangun juga..
melulu member drive p HOSPITAL KUALA LUMPUR (HKL)..
dalam sakit boleh bagitau lagi jalan nak poe sana..member tak tahu jalan nak ke sana..

bila dah di sana aku relax jew semua orang pelik,aku sakit kew x nie..
aku tinggalkan picture yang sama di facebook aku ://www.facebook.com/yumi.liyana







kena jahit pulak dah muka tak lawa ada jahit pulak turun lagi saham aku..(punggahhhhh)

Pic kat tempat kejadian tak dapat upload..SORRY..
Segala kejadian sudah diserahkan kepada pihak polis kita tunggu dan sabar akan tugas pihak polis kita..

'Aku sentiasa mendoakan agar manusia berkakikan iblis nie kena balasan dari Yang Maha Pencipta 400x ganda dari apa yang dia lakukan '


# THIS ENTRY WANT TO SHARE MY TRAUMA WITH U GUYSSSS...

# untuk kakak-kakak,adik-adik aku nak bagi nasihat sikit lah..kita kena berani sikit jangan Ingat bila lelaki sergah bagi semua apa yang ada even dalam paksaan atau rela..
kita ada hak untuk pertahankan diri bukan jadi "lembu yang ducucuk hidung' ikut ja apa manusia durjana nak..okeissss...

THANK YOU

family yang bersusah payah dari kedah turun k.l
*  owner yang datang melawat aku and jaga aku walaupun tak lama



EXSPECIALLY

kawan-kawan yang banyak membantu dari kejadian sehingga sekarang..tak dapat nak balas aku serahkan pada yang Maha Esa untuk balas jasa baik semua.




END MY ENTRY..
TQ FOR READING..
LOVE U...
MUAAHHHHHHHH...